Директор з маркетингу

Для нашого клієнта української виробничої компанії, яка виробляє жіночий одяг, шукаємо Директора з маркетингу/ Chief Marketing Officer
 
Основні ключові задачі, які потрібно реалізувати:
•Розробка та реалізація довгострокової та короткострокової маркетингової стратегії в Україні та в світі.
•Управління брендами та їх просуванням з метою збільшення вартості брендів.
•Управління розробкою та запуском інновацій, з метою забезпечення постачання нових продуктів на ринок.
•Управління асортиментною та ціновою політикою портфеля.
•Розробка, планування та реалізація операційного плану активностей, включаючи запуск нових продуктів і брендів.
•Управління маркетинговим бюджетом, у т.ч. і інвестиційним.
•Управління підрозділом маркетингу в Україні: організація ефективної роботи підрозділу маркетингу, створення та управління командою професіоналів.
 
Критерії оцінки досягнень:
•Лідерство брендів та торгових марок на ключових ринках світу та їх частка ринку, капіталізація.
•Чистий дохід.
•Рентабельність.
•KPI брендів.
 
Для нас важливі наступні професійні знання та вміння кандидатів:
•Досвід роботи на керівній посаді, в сфері маркетингу, від 5 років.
•Профільна освіта.
•Досвід управління людьми.
•Високий рівень професійної підготовки: уміння планувати та реалізовувати стратегії, спираючись на глибинне розуміння споживача, вміння сегментувати ринок для створення оптимального асортименту, розуміння маркетингових KPI, медійних показників.
•Успішний досвід в реалізації брендових стратегій, продуктових та категорійних.
•Англійська — upperintermediate.
Необхідні особистісні якості: аналітичний склад розуму, лідерські якості, комунікабельність. Відкритість та гнучкість.