...

3 ПОМИЛКИ У СОЦМЕРЕЖАХ, ЯКІ МОЖУТЬ ЗІПСУВАТИ ВАШУ КАР’ЄРУ

Соціальні медіа можуть стати потужним інструментом, який допоможе вам знайти нові можливості для роботи

Соціальні медіа можуть стати потужним інструментом, який допоможе вам знайти нові можливості для роботи та розвинути професійну репутацію. За результатами соціологічних досліджень, що були проведені у Сполучених Штатах Америки у 2019 році серед менеджерів та фахівців з персоналу, перегляд соціального профілю кандидата стало неодмінним етапом в ухваленні рішення щодо пропозиції подальшої співпраці. 57% респондентів заявили, що вирішили не запрошувати на співбесіду кандидатів через інформацію, яку вони знайшли про них в Інтернеті. Цікаво, що 22% опитуваних заявили, що переглядали соціальні мережі кандидатів, щоб знайти причини не брати їх на роботу. Проте 58% респондентів повідомили, що шукали інформацію, яка підтверджує кваліфікацію претендентів на роботу. Іншими словами, недостатньо лише очистити свої профілі в Інтернеті від інформації, яка може вас дискваліфікувати. Щоб використовувати соціальні медіа у своїх професійних перевагах, потрібно бути позитивним та ініціативним та уникати розповсюджених помилок.

Перша помилка — не бути представленим в соціальних мережах

Майже половина опитаних роботодавців у Сполучених Штатах Америки заявили, що не будуть наймати кандидата, якщо не зможуть знайти його в Інтернеті. Отже, щоб бути цікавим і мати попит, ви повинні бути в пошуку. Це означає мати присутність в Інтернеті, регулярно оновлювати свої профілі в соціальних мережах та взаємодіяти з людьми у вашій галузі. Якщо вам якось вдалося уникнути соціальних мереж до цього часу, хороша новина полягає в тому, що у вас є чистий аркуш, щоб створити свій привабливий професійний бренд в Інтернеті.

Друга помилка — це розміщення занадто часто інформації та повідомлень (особливо в робочий час).

40% роботодавців зазначають, що недоречні фотографії у профілях найчастіше формують неприємне враження про кандидатів. Образливі та дискримінаційними коментарі також серед частих причин відмови кандидатам. Але принаймні одна причина може стати несподіванкою: 12% заявили, що відмовилися розглядати кандидатів, оскільки вони надто часто розміщували свої публікації. Тому надмірна активність формує враження, що ви проводите цілий день у соціальних мережах, ваш майбутній роботодавець може запідозрити, що ви використовуєте робочий час в своїх інтересах.

Третя помилка – обмін інформацією, яка може призвести до звільнення

Сподіваємось, ви знаєте, що не слід розміщувати комерційну таємницю чи розповсюджувати негативні речі про свого роботодавця, начальника чи колег у соціальних мережах. 

Якщо ви шукаєте роботу і відчуваєте пристрасть до своєї справи, ви можете вирішити, що не хочете працювати у роботодавця, який би відмовився від вашої кандидатури на основі ваших переконань. Проте не слід забувати, що ваша діяльність у соціальних мережах може напроти сформувати ваш позитивний індивідуальний професійний бренд. Різниця між особистим брендом та професійним брендом полягає в тому, що останній – це лише те, що має значення для роботодавця. Тож тримати баланс між особистим і професійним в просторі Інтернету – це найкраща та виграшна стратегія сьогодення.